Reclame
Logo en huisstijl
Een functioneel en onderscheidend ontwerp kan voortvloeien uit een gedegen onderzoek naar de kernwaarden van uw bedrijf of organisatie. Wie bent u en waar staat u voor? Met de antwoorden vormt Larmit grafisch bureau de vertaalslag naar uw logo en uw huisstijl. Uw nieuwe huisstijl kan ook gebaseerd zijn op traditie, cultuur, samenhang of intuïtie. Onze originaliteit in beeld en typografie en doordacht kleurgebruik dragen bij aan een sterke visuele identiteit van uw organisatie.

Brochure
Sprekende beelden en woorden met zeggingskracht vormen de ingrediënten van brochures. Luxe of verrassende papiersoorten, creatieve toevoegingen, of weglatingen en uitgekiende drukprocessen zijn de dragers van uw boodschap. Brochures belichten uw organisatie of product. Larmit grafisch bureau tekent met ontwerp, tekst, beeld en productie voor uw uitstraling.

Folder en flyer
Larmit grafisch bureau biedt sterke grafische formules passend bij de dynamiek van retailers en detaillisten. Prijsvechten met beleid. Attentiewaarde en overzicht in de collectie. Verhogen van naambekendheid. Onder de aandacht brengen van aanbiedingen, direct in de brievenbus of onder de button op het scherm.

Campagne
Campagne betekent letterlijk:
veldtocht, actie gericht op een doel. Campagne voeren we om imago te verbeteren, naamsbekendheid te verhogen, een merk in de markt te zetten. Honderdduizend creatieve communicatie-instrumenten en redenen waarom we een campagne in het leven roepen. Eén reden waarom u voor Larmit grafisch bureau kiest: Larmit grafisch bureau is 'gefocust'!

Verpakking, display en beurspresentatie
Het ene product is het andere niet.
De ene winkel is de andere niet.
De ene organisatie is niet de andere, zoals de ene beurs eveneens de
andere niet is. Ook die ene display, verpakking of stand is origineel,
springt in het oog en beschermt, omhult, versiert, prikkelt tot
aankoop of nodigt uit. Larmit
grafisch bureau ontwerpt en
creëert Point-of-Sale-materiaal.

Advertentie
Uw boodschap, opvallend en
creatief verpakt in, bijvoorbeeld,
een dagbladadvertentie, adword, skyscraper, magazineadvertentie, een 1/1 aflopende pagina, -niet verder vertellen- een advertorial. Tekst en beeld in samenspraak met als doel te onderscheiden en de aandacht van de lezer te vangen. Larmit grafisch bureau loopt het hele traject met u mee, van concept tot plaatsing.